TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Tuesday 18 September 2012

SATU HATI SEJUTA HARAPAN

     alloha........peeeeeeeeeeewwwwwwwwwitttttttt!!kabare sume2?cyg2ku sehat x?haha..dan2 je aku nih...yg membaca blog aku ni mcmla ramai kn..hahaha...sorryla...ekceli kan...aku busy memenuhi undangan2 nyanyian n persembahan bulan ni..lagi2 aku join satu projek khas ni...namanya Projek Amal OKU Sayang..so hari ni aku nak story ngn korang pasal projek yang aku join nih...huhu...bukan nk menunjuk bukan nk menggembar-gemburkan aku ni baik,tapi sekadar berkongsi ngn korang...manela tau,nth2 ade sesape dkalangan korang yang baca tulisan aku pasal menda ni terbukak hati nak join kan??kalau ada,Alhamdulillah.....




       Korang pernah terfikir x nasib2 mereka yang OKU ni?Sebab tu lah satu orgaisasi telah ditubuhkan bertujuan membawa golongan ini ke mata masyarakat dan memperjuangkan nasib dorang dengan mengumpulkan dana bagi mendirikan sebuah penempatan percuma untuk dorang..ok cmni,ekceli aku terjumpala kak liez ngn abg wan chapters dalam satu event..masa tu ktorang sama2 wat show..then borak2 ngan kak liez tu..pastu dia berceritala pasal projek ni,apa yang dia usahakan..aku pon terus tawarkan diri nak join..bukan ape beb..sebab,kita xtau nasib kita atau keluarga kit kemudian hari kan?so xsalah kan?lgpon aku tersentuh sangt sebab kak liez n abg wan sendiri ada sorang anak yang OKU..aku muda lagi,kudrat tenaga kuat lagi kalau nak tolong sikit2...Tolong tu xsemestinya duit...banyak cara leh tolong...cmne nak tolong tu terpulang pada korang..pucuk pangkal,tanya sama hati...






      Bulan ni da 3 bulan aku join ngan dorang..setakat ni aku xtolong banyak la...cukupla sekadar yang aku mampu...ape keupyaan aku,aku tolong...bukan aku je...artis lain ade jugak...abg Yantzen,abg Wan Chapters,Ani mayuni pon ade tau..seatakat ni aku yg paling muda..auwww!!






    setakat ni perjalanan organisasi ni berjalan lancar...tapi still harapkan mana2 yang sudi bantu kitorang..Alhamdulillah selalunya kalau niat kita baik,ALLAH pasti bukak jalan...dari xde orang yg nk tolong,skang dah ade yang nk join tolong tau...SYUKUR..

         


 

  pic kat bawah ni artis2 yang join projek amal ni..pic ni time majlis berbuka  puasa ngan anak2 OKU
 
diapit oleh abg wan chapters n abg ayie arrow
                                 \
                                           
otai..bro Yant ZEN



kak Ani mayuni...:)




NNT nak share sambungan psl projek ni..Follow yah!!

ni link fb oku sayang..jangan segan2 like ya..:-OKU SAYANG FACEBOOK

OTEYH..check it out...i get out...gyeah!!

1 comment: