TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Sunday 16 September 2012

Bertambah umo:)



       hai geng...da lame beno xupdate blog nih...almaklumlah busy sikit,,,hihi...(ekceli broadband expired)...kekeke...by da way,13 september lepas genaplah umo aku yang ke 24....busy sgt smpaikan besday xigt..last2 bermandikan kek..:) fuh..dah 25 tahun rupenyer idup...bila dipikir2,banyak lagi yang belom aku achieve..harta pon lom kumpul..apepon,thanks to all yang wish my besday!especially family n frenz kat fb...hihi...fuh...nasib bek pakai bb..so senang terus reply komen2 besday tu...hikhik....time besdayla paling byk fb notification...tahun ni dapat hadiah spesel dr kakak...n i really love it...lagian,bila tengok si JELITA@KEYSHA LESTARI dapat merangkak malam besday tu,happy giler!!hihi...apepon,HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!

berangan potong kek besday!!(ni kt mjlis kawen member)



ni betol2 punya kek besday:)





Thanks ya kakak2ku!hihi...luv it..leh pakai time GRAND FINALE SIMPLYSITI STARSEARCH nnt:)



Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku…....







                     

                               

0 comments: