TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Friday 21 September 2012

BERDEBAR,BERDEGUP

                  Aloha....kabare semuanya?hope semua sehat iye?pejam celik pejam celik,makin dekatla pulak ngan Grand Final Simplysiti Star Search...tggl kurang seari sebulan..hihi...alamak!!lupa nak announce kat uolzz...tarikh Grand Final ritu suppose on 15th September ritu kan..tapi...da ditukar atas sebab2 tertentu...diubah kepada 20 Okt ni...wallaweyh....dah xlame tu kan?korang rasa x ape aku rasa skang?aku rasa berdebar,nervous,excited n so miserable la weyh..mane x nye...ade task untuk kitoran nnt...Tp apepn,aku ni ha yang nak kena bersiap sedia...korang ape tau?hahaha..banyak nak kena prepare..yg penting,aku kena BERSEDIA ALL OUT nnt!!giyeah ketty natalia!!hihi...da korang xnk sorakkan untuk aku,ku sorakkn sendirikla...hehehe...tp kan,agak2 nnt aku tercalon x ntara top3 tu?huhu...(tutup muka ngn dua tapak tangan)...anyway thanks to uollz yang votinng tau!!ALHAMDULILLAH ikutkan voting tu aku kat 1st place...xcaya? nah..

1.6k......i luv u alll!!!
For those yang belom like,klik like kat sini:- TOP 10 Simplysiti Star Search KETTY NATALIA

               Nak xnak,kena nak jugak...uih...jenuh jugak mikir..tapi bila fikir balik kenapa aku nak join pencarian ni,aku kena teruskan...bukan sekadar bersedia..aku kena banya buat homework...Homework bukan macam time sekolah dulu...memandangkan task kitorang tu kena BERLAKON,so kena wat homework ke arah itu la...igt senang ke?Ape yang penting?SUARA kena jelas...ALHAMDULILLAH aku adela jugak mintak nasihat kakak2 n abg2 retis kita skang yang aku terjumpa kat mane2 even..pesan dorang,HAYATI watak...to kan..korang sedar x...sebenarnya kita kat atas dunia skang ni tgh MENGHAYATI WATAK kita dengan MELAKONKAN diri kita...betul!!!tapi pesan kawan my luvly father,UNCLE KUSWADINATA,"kena selalu ingatkan diri awak yang awak masuk industri ni bukan untuk glamour tapi sebab bakat yang awak ada"..betol...n semua tu TANYA SAMA HATI..kannnn????

so...kita enjoy!!hihi..xla!!so keep da spirit ketty!!keep moving!!i like to move it move it!!you like wat??

 okla...aku out dulu....ada satu pic nak share tok korang..dapat dari MAJALAH LISA...papai!!










0 comments: