TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Friday 7 September 2012

Finalist Simplysiti Star Search


   Demam hapdate!hihi..jd kemaruk nk update blog aku ni...hehe...biasala..baru katakan....tiada yang lama,tiada yang baru...tiada yang baru,tiadalah aku..haha...ape kena mengena nth...kekeke...oh yer korang...aritu aku ade story cmne aku leh terjebak lam Simplysiti Star Search ni kan?on ini time aku nak share ngn korang wajah2 suci finalist Simplysiti n gambo masa pelancaran Simplysiti...time tu ktorg jadi model....nak share vide odisen tp try byk kali error time nk upload...achaner tu???okla....nah!!sila tengok tonton tatap puas2 k...sediakan sapu tangan kot2 air liur keluar...hahahaha.....yabedabedddu!!!





budak tecik ni baru umo 16 tun..t yg manja semacam...jumpa je nak pelok orang...adik musal..macam lagu musalmah manja..:)


ni minah senget...haha..keje dia melalak lam toilet je ritu..haha...she's nice...dayah nmenye...



ini lagi satu sengal..siti...she's da best partner!dialah pasangn aku time odisen n alhamdulillah kami same2 dpt ke final...



ini janna...aku panggil dia ellyana sbb dia ade iras2 ellayana time sebelom kawen..hehe...



yang bju pink tu haas...ala2 Fasha sandha mukenyer...envy her...muka dia klasik..:)



ni adilla...umo 21..katenyer dari rawang...suara dia pergh..manje siot!!!haha




dan ini gambo ramai2 ngn DCT pereka baju ktorg malam tu,Amelia Hassan(yang bertudung hitam)...yang sebelah aku tu nazira sardi..


Ekceli ade lagi finalist yang xde gambonyer...sophia liana xdtg time pelancaran so xsmpat lagi bergambo ngn dia...ngn si sarawakian liyana eddie lak lupa nak snap...hihi..gambo2 kitorang kat atas tu,setelah di make upkan oleh mkeup artis yang pihak simplysiti sediakan..dah tentulah kitorang pon disolek bak purnama dengan produk SIMPLYSITI(jayuh cinta ters ngan produk nih..) ...kat bawah ni plak gambo aku ler...da tentu blog aku,gambo aku la kena banyak..haha....



























*-papai-*


0 comments: