TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Thursday 6 September 2012

Tersilap Beli...


                        Dalam brdebar-debar ke GRAND FINAL SIMPLYSITI STAR SEARCH,perutusan dari simplysiti pon smpai...katenye tarikh tu ditunda....ditunda ke bulan oktober..hehehe...ekceli frust tu adela sikit...tp xpela...positif positif!!xpe...masih banyak yang perlu diasah setajam-tajamnya...wallaweyh!!apepon,ni ade nk bercerita sikit...kali ni pasal produk simplysiti...nak dijadikan cerita,aku ada seorang kakak ni...pantang nengok aku cantik sikit..ape aku pakai dia tanya..tanya kenapa?sbb dia nak tiru beli la..haha...satu ari tu,aku "bakar" la dia..aku cter psl produk terbaru Simplysiti yg BEJEWELED TU..aku ckp la blusher dia bagus....ape lagi....terus esokya mencarik kat Watson...hikhikhik..yang kelakornya,tup2 dia g beli yang MULTI EYE COLOUR...bukan BLUSHER...yela..sape suh gopoh xnengok dulu...yang aku lak lupa nak gtau kena wat selection bebetol...sudahnya...aku dapat MULTI EYE COLOUR tu...hihi...ape???xkelakor?lantak korangla..bagi aku kelakor sbb dapat tgk muka gelabah kakak aku..kelakar giler..hihi..ape pon thanks to u my luvly sis..hehe...coz menambahkan lagi koleksi mekap SIMPLYSITI aku...kekekeke.....Korang lak cmne?bila nak cuba?yang pompuan je..yang lelaki toksah ngengada...kang xpasal2.....hehehe..jangan marah noks.......labby you alllll!!!





Ni ha....cantik kan bekas produk ni?tu baru bekas..belom cuba pakai....jom2...cubala..patutla Dato Ct tu cun...da tau Rahsia dia...hehehe...



Sudah korang beli tu,masukla terus peraduan "Find That Diamond In You" dan berpeluang memenangi hadiah tajaan dari Habib Jewels, sehingga RM70,000.00 :)
nak tau lagi lanjut,klik sini http://www.facebook.com/Rahsiaku.Kini.Milikmu





     

    tp yang ni jugak yang aku suka...taraaaaaaaaaaaa!!!


Eau De Parfum from Simplysiti.. pure, precious dan memoire.
                                           

sebelom berundur...ade satu video untuk tontonan korang.....sila klik:-madah berhelah ziana zain cover by aku...




0 comments: