TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Thursday 6 September 2012

Raya Datang Lagi!!!


     Mood raya dah abes ke?hihi....byk x open house yang korang attend?today nak share psl raya ritu la...huhu...aku beraya di KELANTAN...kakak2 aku yang baru kawen pon balik kelantan..xbest lak klau aku xbalek sama...huhu...lagipun kalau aku xde,mesti dorang sedih...sebab aku penyeri dorang..hahaha...ya Ampunnnn!!!xdela...balik raya Kelantan sebab taun ni adik aku yang ke3 bongsu akan sambung belajar ke IRELAND...n insyaALLAH selama 5 tahun dia akan study kat sana...so,dlm masa 5 tahun tu mcm2 leh jd kan...so aku balikla KELANTAN...cmne leh KELANTAN?sbb KELANTAN negeri aku dibesarkan...aku lahirnya di JOHOR..Keluarga mak aku di johor..Bapak aku kawen ngn mek klate tu yg tercampak ke sana...ish2...bukan nk cter psl tu...kali ni..nak share pic raya aritu..:)


time ni pagi raya...aku belom sampai..ini sebahagian daripada family aku..:)
                           
                                                    
adik aku yang nk p blajo nnt tu..hihi...ramai ckp dia macam khairul fahmi..tu yg pasan...apepon i love him..:)



orang sedekah doa,dia sebok nk snap snap..ish3x abg ipar baru aku...:)
yang abg aku kt sebelah tu plak kakak aku ckp mcm sekuntum kemboja di kuburan..hihihi...Abah kt sebelah jugak yg khusyuk...


Candid!!ni nasib aku xde..kalu aku ade..hehehe...posing candid aku lagi power hokey...
paling xleh blah si lawyer yg berbaju purple tu..hahaha...



my brader kecik....quran 24 jam kt tangan...:)
naseb ketiak aku jenis xberbau...hihi...kalau berbau pon kompem x bau sbb aku pakai memoire eau de parfum dari simplysiti!!






ini dengan my best fren...nik....





ni ekceli baju raya aku..hehe...simple je..:P



Itu saja untuk en3 kali ni....papai...



6 comments:

  1. selamat hari raya..sempat lagi kot ek nk wish hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya...sempatla...hihihi..lm abes raya..:P

      Delete
  2. hahaha.. raya dah nak habis da.. baru nak publish pasal raya??hehehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ellooo!!lom abes hokey...hakhak..manfaatkan balance2 yg tggl...bluwerk..

      Delete
  3. haloo...dh lme x kontek ketty...huhu..hrp ketty n baby sht2 ye...slmt hri raye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hallu:) t latu...kami sihat je..baby kucing pon sihat..haha..akk n daniel sehat?

      Delete