TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Wednesday 26 December 2012

Harapan vs pilihan

Hidup bagaikan pntas opera
Rntak lakon dimula
Siapakah wiranya...


Ape yg korang harapkan dlm hidup korang?kadang2 aku rasa hidup ni macam lakonan..lakonan yg ditonton,ditapis kemudian diberi bintang..sama ngn hidup kan??harapan dan pilihan..tu 2 aspek yang sangat berBEZA...tapi kedua2nya berkait rapat dengan keHIDUPan..ape yg menjadi PILIHAN xsemestinya sama dengan apa yg jadi HARAPAN kita..korang phm x mksud aku?xphm xpe..biar aku paham sudah..hahaha..tapi sebenarnya "pilihan" kita yang akan menentukan kita dapat kecap ke x "harapan" yang kita nak tu.. so....kena wat pilihan yg betol2..yg da wat pilihan tapi dah tersalah pilih,xpe..come on bebeh!!now turn your back!!boleh reverse lagi..hahaha..apepon..aku  happy dgn apa yg aku ada sekarang wlaupon "harapan" yg aku harapkan x semua aku dapat..but its okay..:)

0 comments: