TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Wednesday 29 August 2012

JOURNEY TO SIMPLYSITI

hi guyz...hihi...nak offline tp rasa mcm xbest je kalau xciter kat korang....29 april 2012 aku pegi kat Berjaya Times Square ngn membe baik aku nik...pegi sana ekceli memang nak usha odisen simplysiti tu...tp time tu aku gamble je...yela...mane x nyer...aku xpakai cantik pon...muka pon xmakeup...tp satu benda yang aku selalu tetapkan kat diri aku,kalau aku nak sesuatu benda tu aku akan cuba n be myself...so aku pegila sana jadi diri aku...tp....bukan leh masuk macamtu je beb...kena beli wangian simplysiti...korang xtau??apela korang..xkan xtengok iklan penjaga gol kita tu...yang khairul fahmi aka apex tu...yg dia duduk atas kusi smbil  pegang botol perfume wane ijau tu...ha!!!yang wane tu la aku beli..hikhik...PURE EAU DE PARFUM...

nak dijadikan citer aku odisen la.....juri time tu DCT, MEJAR DAVID TEO,orang kuat LISA MAGAZINE, n sorang pengarah lelaki...dah la skrip xde time tu.....spontan jew...ALHAMDULILLAH...guess wat??MEJAR puji aku siap kasi aku atas pada bintang....maksudnya aku berjayala odisen pertama tu....yahuuu yabedabeddduuu!!!rezeki Allah...

tunggu punya tunggu,sampaila next punya odisen...10 julai 2012,close odisen...dorg wat kat pejabat MIG..fuh..kat situ pon kena acting spontan lagi...siap ade 3 babak..3 gaya watak aku kena bawak..huhuhu...aku gamble la...tp aku akan igt odisen aku yg kat pejabat tuh...kenapa?sbb aku ni kena kaw2 punye...yela...mane x nye...dah habis odisen,nak menunggu result,dorg cabar aku suh balik n tukar penampilan aku time tu...aku plak gatal mulut terima cabaran dorg...hikhik...sebenarnya aku tau abg tu sengaja nak bakar aku..hehe...tp mak xsentap jemah oooiii...mak balik,makeup gebu gebang..zupp...mak pegi sana,jatuh cinta dia dengan mak oooi...hahaha....ni kang klau dia or teman rapat dia baca post ni mau ckp aku perasan..hikhik..aku gurau jela...tp betol beb!!aku x tipu wooo!!haha...nak bukti?nnt aku upload pic sebelum n selepas transform tu hokey?hahaha....

Sebelum--Selepas
ALHAMDULILLAH...2nd odisen tu aku terpilih jgk jd top10...syukur ya ALLAH..then...lps tu dorang bagi task kat kitorg top 10 ni...tu yg kena buat blog n mcm2 lagi tau!!hihi...September ni final...korang da vote lom link yang aku bg td???ape tggu lagi?????cptla!!!ok korang..bubbyyyee!!!! kat bawah tu macam biasa ole2 untuk korang...stay tune!!!!Assalamaualaikum salam permisi yuk..hahaha

p/s:yang bju kuning tu pic sebelum tau...yang bju itam tu selepas...hehe..:P

6 comments:

  1. Replies
    1. lalink...nnt ketty share eh..kety bru lg kt blog ni..so suam2...haha....mohon tunjuk ajar...:P

      Delete
    2. nak ajar tu tak cukup ilmu..
      dayah pun blogger biasa2 je..

      :)

      tapi kalau nak kongsi pengalaman tu okies je..

      ( belajar dengan boni , dia selalu dapat sambutan hangat )

      hiks..

      (lagipun awak nih cantik...)

      byk org suka org cantik + tak sombong ..

      share la gmbr yg cantik..

      nanti dayah buat satu entry share blog ketty ek..!

      Delete
    3. kongsi pengalaman pn oke..
      hihi..betol!!xleh sombong kn...baiklah ckgu dAyah!i like!!

      Delete